Follow Me @eryna82

22 April 2008

++ when i have to believe ++

13:31 2 Comments
mood: -cool-
selected track: OST Love Gita Gutawa - Sempurna, af6 stacy - makhluk tuhan paling seksi, mulan jameela - makhluk tuhan paling seksi, che'nelle feat burn - DJ yang ku puja

peluang yang baik (beserta dengan petunjuk halus) bukan datang selalu..so when it comes, we have to made a right decision and stick with it ;)

aku plak jenis yang bile dah fikir panjang, buruk baik semua dah timbang, aku xkan berpatah balik & menyesal ngan apa juga keputusan yang aku amek~

mungkin ader orang yang cakap aku wat keje gile, or tamak, or tak sabar or made too drastic decisions..but let it be that way..as long as i think it's possible for me and i will faced all the risk that may arise..and face it as challenges and that's life..my life..my learning journey that never ends..and believe me exploring is fun..

10 April 2008

++ time flies ++

09:59 0 Comments
mood: -rolleyes-
selected tracks: sharifah aini - terbang helang, Douglas Lim & Chelsia Ng - Masih Jua (Opening Ghost), backstreet boys - inconsolable, element - cinta tak bersyarat (right-click to save), ziana zain - dingin

dah lame x update..nk carik masa blogging payah..sbb nk update petang² pon org kat office nie dah tak ramai..takoottt dok sorang²..hahaha..

mood nk wat ruby takderk hari nie..tatau apsal..documents pon tak siap lagi


cepat tol masa berlalu..dah masuk bulan april..banyak perancangan (bali, segamat) yang masih belum diatur dengan detail..perlu masa untuk itu..yang paling penting mama dah memberi izin untuk aku ke bali..alhamdulillah

masa untuk mingle around pon aku dah malas nak cari..tau weekend aku nk rehat kt umah..pendek kate skang nie mood bermalas²an + nonton tv je

AF6 dah mula..tp so far yang catch-up telinga aku cuma stacy je (mungkin sebab dier nyanyi lagu² yang aku suka??)..layan je la kan.. ;)

Ghost mini-series @8tv pon dah abes..bosan dah malam minggu aku..next mini-series pliss~~

kenduri kawin kawan² bersusun²..hopefully dapat la memenuhi semua jemputan..

17 March 2008

why?

15:13 0 Comments
mood: -none-
selected track: krisya - gemersik

soalan: kenape saye limited accesskan blog nie for a while?

jawapan:

nak mula dari mana pon saye tatau
biar saye simpan sendiri semua cerita
biar saye tanggung semua keburukkan yang ada pada diri saye

sebab saye tau & sedar
saye manusia biasa
saye bukan seorang yang baik

kerana saye

12 March 2008

good news

17:35 2 Comments
mood: -neutral-
selected track: farah asyikin - di pangkuan pilu

( masih dengar lagu aizat - hanya kau yang mampu berulang² kali tanpa jemu :p )
  1. aku dah jadi aunty a.k.a god-mother kepada ayu & izha baby boy..and more "anak sedara" will be adopted this year :p ..(tiada kaitan dengan "that" anak sedara yer!)..all my friends daughter or son are my "anak sedara"
  2. my birthday mate eila will get married this weekend
and more weddings (and engagements) invitation will coming soon (kaha, ila_dalila, ecah, nadia)

happy for them & hoping my turn will come next (doa² kan la..hehehe)

love of my life
nama: muhammad adam harith
tarikh lahir: 12 Mac 2008 @hkl

11 March 2008

music & me

11:34 0 Comments
mood: LaLaLa
selected track: aizat - hanya kau yang mampu

pagi tadi aku dengar hotfm am crew
topik pagi ini ialah "lagu tema cinta anda..."

fafau dengan lagu kaer - izinku pergi
fbi & k.lina dengan lagu m.nasir - suatu masa
anuar zain dengan lagu sheila majid - di dalam emosi

macam² lagu aku dengar yang dijadikan sebagai lagu tema percintaan..
it's fun for me to listen sebab refresh my memories...

i do love music..it's everywhere..in my 580i, my home PC, my office HD, my MP4

some of the songs are associate with my life..keep me remind all the memories

ape kate aku list down my fav tracks skarang ikut kategori :D

04 March 2008

move on

16:08 0 Comments
mood: -cinta-
selected tracks: jaclyn victor - superwoman, ayu oiam - hanya di mercu

ni kisah kawan sekolah saye~~kami satu sekolah dari sekolah rendah tapi hanya ketika di sekolah menengah rendah aja kami baru bertegur sapa..bukan sebab kami bergaduh atau apa..cuma ketika di sekolah rendah kami berbeza kelas dan ader ketikanya berbeza sesi persekolahan..

kebelakangan ini kami sering bertemu di stesen terminal putra gombak & menaiki bas yang sama untuk pulang ke rumah masing-masing..

kami selalu bersembang tentang kisah silam kami ketika di sekolah menengah rendah dan keadaan sekolah itu serta rakan² yang lain selepas saye berhijrah ke kuantan