Follow Me @eryna82

03 September 2008

.memory.remains.

mood: -senyum-sampai-telinga-
selected track: james morrison - you make it real

alhamdulillah, bertemu lagi dengan ramadhan kali nie

setiap kali datang ramadhan, aku mesti flash back time dok hostel dulu (kuantan & skudai) and merindui semua saat2 itu (cehhh jiwang!)

time kat kuantan, pengalaman berbuka puasa dalam bas express memang lekat dalam ingatan..kitorang dapat dok seat belakang siap bersila lagi menikmati juadah berbuka..hehehe..and buat bas tue mcm kitorg yang punya..padahal 6 orang jer..seat depan penuh ngan dak pki baju hostel kaler kuning..


time kat skudai, byk pilihan untuk singgah beli juadah berbuka..sama ada di tmn.u, pulai and kalo malas/tak sempat hanya beli di parking FAB..but untuk menjimatkan belanja..abah belikan aku rice-cooker untuk di bawa ke skudai & aku beli beras untuk masak nasik..at least dapat la makan nasi & lauk panas time sahur..and bile time rajin, kitorang akan beli barang basah untuk memasak dalam bilik..time berbuka bersama is the most happening thing..and sharing foods is the best things

all that memories will remains in my heart & i'm glad to share ramadhan moment with them

p/s: hanya gambar dalam lappy nie mengubat rindu suasana ramadhan

2 comments:

  1. haha.. kenangan pose di perantauan.. bebuka makan megi & sahur minum air suam dan biskut jer!! sodih betol..xde bajet!!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, so far boleh lagi pegi beli juadah berbuka

    sahur ngan meggi selalu la..(tak bermakna takderk bajet, control bajet je)

    ReplyDelete

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!