Follow Me @eryna82

10 October 2008

.bile.demam.

mood: -letih-
selected tracks: jinbara - patri, arni nazira - kasih yang terpendam

[ini entry keluhan semata]

semalam selesema (macam air paip & hujan di luar tingkap office)..hari nie badan panas a.k.a demam.. -haih-

alhamdulillah masih boleh memandu ke office and bekalan ubat mase semput masih ada..kalo tak jenuh kene pegi klinik lagi

now i wonder sejak keje tempat baru nie asyik sakit je..semput, migrain, demam, sakit mata

adakah sebab aku stress ngan keje? atau keletihan memandu? aku takderk jawapan untuk itu semua

sebab?

sebab aku rase stress ngan keje itu normal..ada masa ok..ada masa ko

keletihan memandu? mula-mula ya..tapi alah bisa tegal biasa..

aku perlu jawapan..sangat perlu!

tolong aku!

8 comments:

  1. dh musim demam skrg ni..
    makan ubat bebanyak n rest. klu x larat sgt, amik je mc 1 hari..

    ReplyDelete
  2. en_me minta maaf dari kejauhan pada semua yang mengenali me selama ini .. maaf la segala kekurangan2 en_me yg ini k

    ReplyDelete
  3. mohd kamal: mungkin juga musim..makan ubat masih tak baik..maka skip makan ubat & nmpknya beransur pulih wapaupun lambat

    en_me: same2 la kite ye..namanya manusia punya kekurangan :)

    ReplyDelete
  4. salam..
    mcm ne?? dh baik ke??

    ReplyDelete
  5. dah baik kan?

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah semakin ok! cuma selesema je la yang lmbt sgt nak baik :)

    thanks edot & mohd_kamal

    ReplyDelete
  7. xper..xper..sakit itu penghapus dosa ;)

    ReplyDelete
  8. amin..

    muhasabah diri time-time sakit nie

    ReplyDelete

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!