Follow Me @eryna82

22 October 2007

weekend saye "GREAT", anda?

09:13 0 Comments


mood: happy :D
selected track: pop shuvit - mara bahaya :p

alhamdulillah, sume berjalan ngan lancar + baik.



thanks pada sume yang sudi hadir ke rumah saya + menjamu hidangan yang tak seberapa itu.

it's such a wonderful feeling dapat gath around ngan kawan² lame esp elza + melissa yang dah lame gilerrr tak jumpa. yay! plus k.mas & family+k.jah+pia+elza+dak² bushnet+rose+hazel+aton

walaupon tak ramai mcm tahun dak² AIM datang beraya umah aku dulu, it's ok. masing² mungkin ader komitmen lain. tanggungjawab saye sebagai tuan rumah, menjemput tetamu datang itu sudah dilaksanakan and i'm happy with it :D

yang mane terkurang + tak terlayan tue, minta maaf yer byk².

that's all 4 today.once again guys..

T H A N K S

12 October 2007

selamat hari raye

11:13 3 Comments

mood: so tak sabar nak balik raye (:p)
selected tracks: sume lagu raye lame + daughtry - over you

yay! akhirnyer saya berjaya mengumpul 6 + 1 (coming soon) keping kad raye yg truely can be called "kad raye"..& kad raye from shambie akan sampai selepas raye..takpe..masih dalam mood raye..no worries :p

thanks kawan² (yusree, pp, jetz) + boses di office (k.ana + k.sab) yang sudi menitipkan kad untukku :p

kepada yg lain, yg x terima kad raye kirimanku untuk tahun ini, maaf la. sik sempat beli.. :(..moga² tahun depan berpeluang kirim kad raye kat sume orang..walaupon xderk kad raye untuk korang sume, tak bermaksud i tak ingat kat korang kan?? :p

03 October 2007

perihal kad raye

13:07 1 Comments
Mood: biasa aja :p ~~incik lapanpuluhdua (bukan nama sebenar) asyik tanye nape mood aku asyik sedih + sakit jer :p
Selected track: m.nasir - satu hari di hari raya

Aidilfitri tinggal ± 9 hari lagi..

Soalan: Berapa banyak kad raye (actual card tau, bukan virtual) yang anda collect pada tahun nie??
Jawapan: tahun nie saya baru terima satu virtual kad raye from kak mas :k (thanks akak)

shambie memberi cadangan (cadangan asal daripada Miss SueAnnaJoe) supaya budaya bertukar & mengirim kad raya secara pos diaktifkan semula. pendapat anda bagaimana??

saya tahu dengan zaman teknologi yang canggih nie, ramai yang pilih untuk hantar kad raya secara virtual (email, e-card, sms)..tapi feelnya tidak sama dengan mendapat kad raya yang benar² kad raya :D

dulu..time skolah², bila tiba hari raya (echeeehhh mcm lagu plak~~) sibuk + exited + kumpul duit belanja untuk g beli kad raye yang pelbagai saiz, warna dan bentuk..dan pos kepada penerima :D..menambah kenikmatan menyambut raye apabila posmen datang ke rumah menghantar kad raya..sungguh excited sampai berlumba-lumba dengan adik siapa yang lebih banyak menerima kiriman kad raya :D

26 September 2007

"in a relationship" term?

12:20 2 Comments
mood: sleeppy :p
selected track - ungu - kekasih gelapku, jayjay - kau yang tersendiri, dixie chicks - not ready to make nice (aku xmo dengar lagi lagu raye~~ puasa baru 2 minggu :p)

pp :k bagi ucapan congrats kt fs coz dier tgk status aku dah tukar from single to "in a relationship" :p

(called me weird coz aku pikir lain dari orang lain), secara umum memang la aku paham yang term tu akan dikaitkan biler wujud hubungan antara bg n gf..tapi tak semestinya kan?? pada aku relationship tue mungkin boleh dikaitkan dengan kawan² or best friends..even term "bf" tue pada aku not stand for boyfriend tp best friend :D

tak semesti biler aku tukar status ke "in a relationship" tue aku attach with someone yang boleh dipanggil boyfriend..even kalo yer pon aku ader boyfriend..aku xkan tukar status tue..baru boyfriend..belom jadi tunang apetah lagi husband :p..status kt fs tue akan bertukar ikut mood aku.. :p

btw isu kawin tiada dalam agenda dalam masa terdekat ini walaupon orang disekitar aku sudah mula bertanya² dan ramai kawan²ku sudah melangkah ke alam tersebut..itu mereka, bukan aku :)

perkara ini sudah dibincangkan dengan orang yang berkaitan :p..thanks so much for your understanding..as long as we happy with each other, no worries :D

teringat email yang dihantar oleh ikin tentang jodoh..it's not a big deal la..masa itu akan sampai :p

later...(fikiran melayang jauh ke manchester...hmmm :x)

21 September 2007

masihkah saye ingat?

12:07 1 Comments
mood: bosan+mix+syahdu
selected tracks: imran ajmain-seribu tahun (lirik), kerispatih-tapi bukan aku, anuar zain-tinggalkan aku

nie tag yang aku jumpa kat blog orang :p (aku bosan amat!!)

1. Siapakah yang menghantar U semasa pertama menjejaki kaki ke alam persekolahan? ~ abah + mama

2. Siapakah nama cikgu kelas U masa darjah satu tu? ~ Cikgu kelas >> Cikgu Siti Fatimah Ahmad

3. Apakah perkataan bahasa Inggeris yang pertama kali diajar di sekolah? ~ a for apple :p

4. Siapakah nama ketua darjah anda semasa darjah satu? ~ tak ingat...

5. Siapakah nama guru besar sekolah rendah anda semasa darjah satu? ~ tak ingat...

6. Apakah nama kelas anda semasa tingkatan satu? ~ 1A4

17 September 2007

5 ramadhan 1428H

15:09 0 Comments
mood: :x
selected track: ceramah ustaz akil hayy

bukan aku nak tunjuk baik dengar ceramah ustaz akil hayy sebab bulan pose :p tapi sebab adik² aku (ayen + alan) dok cakap cearamah dier best + fun untuk didengar..

memula aku raser mcm malas jugak nak dl + dengar..tapi mcm tertarik plak biler terdl ceramah dier..aku nk dl lagu dayangku intan+zainal abidin tapi "ter"dl ceramah dier sebab tajuk dier same ;p

dah alang-alang download tue ape salahnyer aku dengarkan?? :$..terbukti ceramah dier memang best..cara penyampaian dier yang best..tak jemu² lagi aku dengar..dier punyer contoh lebih pada keadaan skarang + siap nyanyi² (dier pon bekas penyanyi kump rock) + lawak² loghat negeri perak dan ceramah membuka mata aku sedikit sebanyak tentang kehidupan + ibadah seharian

dier orang ipoh...ske benor teman dengo dier cakap loghat perak..biler sampai time dier mengalunkan ayat-ayat al-quran..aduhhhh sedap sungguh..aman + sejuk hati dengar

alhamdulillah, orang yang mcm dier dulu..zaman² rock and now dah jadi pendakwah..hidayah allah nie tak boleh diduga sapa yang boleh dapat..

perkataan baru aku belajar hari nie dari ceramah ustaz akil = meng"khinzir" buta :D ..sungguh sopan :p