Follow Me @eryna82

17 September 2007

5 ramadhan 1428H

mood: :x
selected track: ceramah ustaz akil hayy

bukan aku nak tunjuk baik dengar ceramah ustaz akil hayy sebab bulan pose :p tapi sebab adik² aku (ayen + alan) dok cakap cearamah dier best + fun untuk didengar..

memula aku raser mcm malas jugak nak dl + dengar..tapi mcm tertarik plak biler terdl ceramah dier..aku nk dl lagu dayangku intan+zainal abidin tapi "ter"dl ceramah dier sebab tajuk dier same ;p

dah alang-alang download tue ape salahnyer aku dengarkan?? :$..terbukti ceramah dier memang best..cara penyampaian dier yang best..tak jemu² lagi aku dengar..dier punyer contoh lebih pada keadaan skarang + siap nyanyi² (dier pon bekas penyanyi kump rock) + lawak² loghat negeri perak dan ceramah membuka mata aku sedikit sebanyak tentang kehidupan + ibadah seharian

dier orang ipoh...ske benor teman dengo dier cakap loghat perak..biler sampai time dier mengalunkan ayat-ayat al-quran..aduhhhh sedap sungguh..aman + sejuk hati dengar

alhamdulillah, orang yang mcm dier dulu..zaman² rock and now dah jadi pendakwah..hidayah allah nie tak boleh diduga sapa yang boleh dapat..

perkataan baru aku belajar hari nie dari ceramah ustaz akil = meng"khinzir" buta :D ..sungguh sopan :p

No comments:

Post a Comment

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!