Follow Me @eryna82

04 February 2008

what else~~


(otw to ajai's wedding ceremony @ seremban)

mood: celaru~~

selected tracks: ungu - cinta dalam hati ("dia" suka lagu nie~~), reba mcentire - because of you feat kelly clarkson, reba mcentire - the only promise that remains feat justin timberlake

CIF in RoR framework >> in progress

dalam kepala otak aku asyik melayang g tempat lain~~tempat yang jauh~~tempat yang tak mungkin aku sampai~~aku sebenarnyer tak ske tol layan perasaan celaru-maru neh..buang tenaga..tapi sometimes kene berfikir jugak untuk masa depan sendiri~~yang penting aku kene optimistik ngan keadaan~~dengan segala kemungkinan~~

hidup tak sentiasa indah + cerah kan?? hidup perlu bersedia menghadapi risiko~~risiko ditolak selepas berterus terang~~risiko menerima sesuatu yang tak pasti~~dan pelbagai risiko yang lain~~itulah kehidupan~~

(pebende la yang aku merepek² nie~~sesungguhnya kepala aku dah weng² )

No comments:

Post a Comment

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!