Follow Me @eryna82

23 May 2008

++ silent is golden ++

mood: -ntah-
selected track: the lima - buro nan cinta, lah ahmad & zaf - aku bukan untukmu (ost sepi), the fabulous cats - bawaku terbang, david cook - time of my life

mc 2 hari >> semput + demam

aku bukan orang yang senang jatuh sakit, plus bukan jenis yang melayan bile sakit datang..tapi sekali dah sakit susah nak baik..(kire kronik jugak la sampai kene mc 2 hari)..

aku xderk mood nk cakap ngan orang..kate orang "silent is golden"..kang aku bukak mulut..tercakap mende tak sepatutnyer, payah la plak..so baik aku dok senyap2..lagipon bukannyer aku tak biasa simpan apa yang aku rasa sendiri.. mcm dah imun dah bile time pendam perasaan ni datang..

mayb tue kot yg buat aku demam + semput..hehehe..(50-50 kemungkinan penyebab jatuh sakit~~)



pegi jumpa doc pon mcm2 dier pesan, jgn makan tembikai, pisang etc..alahai..tak penah plak sebelum nie aku makan sume tue kene semput..aku takderk alergi ape2..(50-50 kemungkinan penyebab jatuh sakit juge~~)

mama kate..tak semesti dulu makan ok skang pon ok jugak..alahai~~aku ske tembikai~~

untungnyer + kebetulan mc 2 hari nie aku leh tgk finale American Idol & bola..walaupun chelsea kalah..terubat jugak la tgk david cook menang..

demam masih belum kebah sepenuhnya..batuk masih bersisa..tp mc cuma 2 hari..so kene keje hari nie..

later..

4 comments:

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!