Follow Me @eryna82

19 December 2007

perihal gambar ini~~

mood: ok-ok
selected track: OST Duyung Mendua - hingga ke situ, abstrak hingga ke bulan - cinta ini milik kita

syed shahrizal a.k.a kimi


junaidi a.k.a edy

soalan: siapa mereka?
jawapan: mereka ialah pelakon telemovie sutun & sutun 2, selain tue
mereka nie model sambilan. x percaya? carik & tgk balik cite sutun & sutun 2 tue. yg bwk watak budak² jahat tue mamat 2 org nie la. tp in person dirog nie nice ok


soalan: ape kaitan mereka ini dengan saya?
jawapan: kawan yg baru dikenali ketika gambar ini diambil. actually edy nie pan-pal anna (yg tukang amek gambar nie) for almost ±9 years. yg si kimi tue plak kawan edy. so time aku balik kl (actually ader lawatan utm ke mdec), anna memang janji nk jumpa edy kt klcc. secara tak sengaja kimi pon ader kt klcc n nk jumpa edy. so we meet up tak smpai sejam pon. itu sahaja.

maka ini adalah jawapan terbaik utk sume yg asyik tanye sape mereka nie. i'm not that stupid la nk boh 2-2 gambar nie kalo diorg nie boyfriend aku. nk cari mati ke? my boyfriend my secret. hal mcm nie takderk istilah "sharing is caring" lagi. tak perlu kongsi ngan sesape (itu pon kalo aku nk ngaku aku ader boyfriend la )

so pasni hopefully xderk lagi la kontroversi mengarut² timbul serta ancaman dr org yg rase diri mereka sudah cukup "noble" & matang untuk menjatuh & memburukkan sy dihadapan org tersayang; sesungguhnya ancaman itu tak berkasan untuk saye setakat nie .

later

No comments:

Post a Comment

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!