Follow Me @eryna82

17 March 2008

why?

mood: -none-
selected track: krisya - gemersik

soalan: kenape saye limited accesskan blog nie for a while?

jawapan:

nak mula dari mana pon saye tatau
biar saye simpan sendiri semua cerita
biar saye tanggung semua keburukkan yang ada pada diri saye

sebab saye tau & sedar
saye manusia biasa
saye bukan seorang yang baik

kerana saye


manusia yang tidak sempurna
manusia yang tak lepas dari melakukan kesilapan
manusia yang sering alpa

mungkin ada yang terasa dengan ayat² yang saye gunakan dalam perbualan / penulisan blog dsb
saye minta maaf sekiranya kata² saye buat anda tersinggung
sesungguhnya saye tiada niat untuk berbuat demikian
saye perlukan teguran sebab kadang² saye tak sedar apa yang saye telah cakap/tulis boleh menyinggung perasaan orang lain

apa sahaja yang saye tulis disini hanyalah pendapat saye semata-mata,
tiada pengaruh dari luar mahupun dendam terhadap sesiapa
pendapat yang boleh dijadikan teladan mahupun sempadan
tiada kaitan dengan yang masih hidup mahupun yang telah pulang kepada kekasih yang satu

saye mahu hidup yang aman & tenteram
dengan itu, untuk menenangkan hati & perasaan saye;
saye telah memaafkan semua orang yang berkaitan dengan saya dan berdoa & berharap saye juga telah dimaafkan oleh anda semua, sesungguhnya saya perlukan itu;
dan sekiranya anda mahu saye meminta maaf secara langsung dengan anda, sila maklumkan kepada saya

alhamdulillah, kini hidup saye semakin tenang
saye gembira berada disamping orang² yang mengambil berat tentang saya;
saye menghargai setiap seorang yang menyayangi saya;
dan saye juga akan mengambil berat & menyayangi mereka.

saya sudah tidak peduli tentang hal orang lain;
hal orang yang tiada kaitan dengan saya;
hal orang yang suka menjadi "posmen tak bergaji" atau apa juga perkataan yang sesuai;
tak kira siapa pon anda.

malangnya saye tak minat untuk mengambil tahu hal "anda"; tapi "anda" dengan baik hati + sangat rajin sudi membazir masa mengambil tahu hal saya walaupun saye sangat la tak perlukan itu dari "anda"; terima kasih banyak² dan semoga "anda" bahagia dengan cara hidup "anda" itu.

No comments:

Post a Comment

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!