Follow Me @eryna82

10 April 2008

++ time flies ++

mood: -rolleyes-
selected tracks: sharifah aini - terbang helang, Douglas Lim & Chelsia Ng - Masih Jua (Opening Ghost), backstreet boys - inconsolable, element - cinta tak bersyarat (right-click to save), ziana zain - dingin

dah lame x update..nk carik masa blogging payah..sbb nk update petang² pon org kat office nie dah tak ramai..takoottt dok sorang²..hahaha..

mood nk wat ruby takderk hari nie..tatau apsal..documents pon tak siap lagi


cepat tol masa berlalu..dah masuk bulan april..banyak perancangan (bali, segamat) yang masih belum diatur dengan detail..perlu masa untuk itu..yang paling penting mama dah memberi izin untuk aku ke bali..alhamdulillah

masa untuk mingle around pon aku dah malas nak cari..tau weekend aku nk rehat kt umah..pendek kate skang nie mood bermalas²an + nonton tv je

AF6 dah mula..tp so far yang catch-up telinga aku cuma stacy je (mungkin sebab dier nyanyi lagu² yang aku suka??)..layan je la kan.. ;)

Ghost mini-series @8tv pon dah abes..bosan dah malam minggu aku..next mini-series pliss~~

kenduri kawin kawan² bersusun²..hopefully dapat la memenuhi semua jemputan..


talking about kenduri kawin..last month (15/03/08) aku g subang bestari ngan zalifah..attending elaiza & nazri wedding..elaiza was our friend from hillcrest..after most of us migrate to other schools (MRSM Jasin, Teknik), kitorg tak pernah jumpa sampai la kat kenduri eila hari tue..sampai jer pengantin baru nak bersanding..so sementara nak tunggu jumpa pengantin, aku + zalifah makan dulu..

luckily most of our friend from hillcrest spm '99 batch pon belum makan lagi (diorg dah lame sampai..lepak kt bilik pengantin)..most of them aku dah lame tak jumpa since i left hillcrest on '97..same goes to elaiza..lame tak jumpa..it's fun to gather around with friends yang umur sudah meningkat, mempunyai kerjaya masing², yang sudah menjadi isteri, yang bakal menjadi isteri, yang bakal menjadi ibu tapi perangai masing² masih sama seperti kami di hillcrest dulu..

sambil makan, sambil berebut cookies yang sedap, sambil sembang, sambil dengar cite siti & hajar honeymoon kat bali, sambil melihat jug air sirap + cawan kitorg atas meja diambil dengan selambernyer oleh budak² kompang & pelbagai aksi menarik + aksi pecah perut sepanjang berada di meja itu~~ that's why i love that moment with them~~ they never change~~ seb baik semuanya makan lmbt & time dah ujung²..so tayah la bersusah payah bangun bagi seat kat orang lain coz time² ujung nie tetamu dah kurang

hari beransur petang, kami mahu berangkat pulang..sebelum balik..kitorg bergambar dulu ngan pengantin..kononnyer nak amek gambar ngan pengantin kat luar jer..tapi pengantin ajak masuk amek gambar kat pelamin..plus zahini punyer camera habes bateri~~seb baik wawa ruslan ader~~plus ader professional photographer

anyway to eila & nazri "selamat pengantin baru" dari kitorg warga² hillcrest

No comments:

Post a Comment

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!