Follow Me @eryna82

11 July 2008

.headache.again.

mood: -pusing-
selected tracks: donna summer - she works hard for the money, merpati band - Tak Selamanya Selingkuh Itu Indah

workload getting harder..but i'm quite bless sebab ader yang membantu & he's much more better than me (my sifu)..tak la aku terkontang kanting sorang-sorang belajar..

learn new things need a teacher..but currently all of us depending on ourself as a person & tied as team to solved it..


kadang2 sakit kepala membaca e-book tapi takderk hasil coz tak paham..apetah lagi nk implement kan?

boleh x aku lupakan hal keje kejap?? hehehe..nmpk gaya mcm kurang boleh la..

kain untuk dibuat baju untuk kenduri ecah sudah diambil..(thanks ecah!)..a month to go..can't hardly wait for that day..hopefully kawan-kawan sume boleh datang; especially yang dok jauh-jauh tue (lenny, bie, bahie, mimie, k.mas) (^_^) *rindu gossip2an bersama2..hehehe..*

skang aku tengah sakit kepala..either memang aku migrain or stress..stress pasal ape aku xtau..hehe..boleh ker mcm tue?

gambar di atas tue boleh dijadikan reference nk tau punca if korang sakit kepala mcm aku!

No comments:

Post a Comment

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!