01 December 2008

.saye.di.tag.#05.

mood: -nmpk duit-
selected track: Kaer Azami - Bukan Kasihku

tag lagi..TSS memang rajin tag-tag orang nie yer..memandangkan aku nk cuti panjang next week (hopefully cuti lulus & keadaan mengizinkan untuk balik kampung)..maka better aku langsaikan awal..nak siapkan keje sebelum balik bercuti

tag kali ni pasal wanita/lelaki idaman..hmmm camane nk jawab neh? -tatau-

kalau jawapan tue tak memenuhi kriteria, amponnnn ok! hal-hal macam nie..no sharing is caring concept..hihihi


soalan-soalannya adalah seperti berikut:

1. 7 ciri lelaki/wanita idaman
♥ bersifat pembimbing
♥ bijak, knowledgeable & wise
♥ best friend, soul-mate, sparing partner, ultimate enemy
♥ can handle me in any situation
♥ independent
♥ great decision maker
♥ my 1st thoughts always counts

2. 7 ciri lelaki/wanita yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
♥ trash talker
♥ short
♥ dependent
♥ pemarah
♥ smoker (boleh dipertimbangkan)
♥ (rasenyer)
♥ (itu je)

3. 7 perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang diminati
♥ saya
♥ tatau
♥ apa
♥ yang
♥ bakal
♥ saya
♥ rasa

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
♥ umrah & haji (insyaallah)
♥ jeju island, Korea
♥ Sydney Harbor Bridge
♥ Bali
♥ Karambunai, Sabah
♥ Phuket, Thailand
♥ Nami Island, Korea

5. 7 barang/sesuatu istimewa yang akan hadiahkan kepada dia
♥ tentu
♥ saya
♥ beri
♥ apa
♥ yang
♥ dia
♥ suka/pakai

6. tajuk lagu yang akan anda nyanyikan kepada pasangan anda
♥ shania twain - from this moment

7. rakan yang anda tag tentang perihal ini
♥ perlu ke? sape2 yang rajin la..

tapi masa berubah..maka panduan nie tak la betul sangat..masa akan menentukan semua

4 comments:

  1. hehe best nye jawapan no 3 & 5!! lain dr yg lain..

    ReplyDelete
  2. me not smoker one uooolsss.. ekeke

    ReplyDelete
  3. mohd kamal: jawapan terlintas di kepala..tak sangka plak 7 perkataan :p

    en_me: tak pernah ke? or dah berenti?..beza tue

    ReplyDelete
  4. Nak tag jugek :D

    U've been tagged by me. Check out my post. http://dandeliciousprincess.blogspot.com/2009/01/ive-been-tagged-by-munie.html

    ReplyDelete

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!