Follow Me @eryna82

23 March 2010

all the way from korea~


mood: ok!
selected track: SNSD - Run Devil Run

halo peeps. lame doh tak update sesuatu di blog. terlalu banyak perkara yang berlaku dalam masa sebulan yang lalu. Ups and Downs. Ada yang boleh dikongsi dan ada yang tidak. Alhamdulillah setakat ini dapat mengharungi dengan baik walaupun masih dalam keadaan adjust! terutamanya pemikiranku ini.

terima kasih pada kawan-kawan yang sudi memahami keadaan diri ini disaat aku perlukan pemahaman. bukan tak mahu bercerita esp pada sahabat baikku (Ayu, Zura & Aida), tapi ada kala perkara musibah macam nie perlu ditangani sendiri. perkara musibah buat aku belajar tentang sesuatu, memahami takdir yang telah ditetapkan, menerima ujian dengan tangan terbuka dan peluang untuk perbaiki diri sendiri. Alhamdulillah keadaan semakin baik dan keep progressing.


back to tajuk post, bercerita tentang korea. minggu cuti sekolah lalu, my friends (Shambie & Fizzy) bercuti di korea. perancangan mereka semua dah lama. Ikut hati memang nak pegi tapi keadaan belom mengizinkan. Xpe korang next time ok! kite backpacking. target year dah ada. masa untuk menabung. semangat nie nk pegi!

dengan baik hati fizzy offer diri untuk belikan apa saja yang mahu dikirim. serius. kalo dia tak offer diri pon, aku tetap suruh dia beli. hahahaha. bukan senang nak dapat peluang mcm nie. Seems Shambie risau takut dia terlupa, semua pesanan bagi pada fizzy.

A month before fizzy pegi, dia dah kirim email memaklumkan tentang hal pesan-memesan ini. walaupun dalam kepala mcm² nk kirim, tapi kene sedar diri la yang diri ini masih terikat dengan budget yang SANGAT terhad! hehehe. So beli yang mane terkini dulu. next time beli lagi.

(Fizzy patut wat business import barang korea nie)

So browse here & there, aku kirim beli SNSD - Oh! Album & 2 helai t-shirt SPAO. Mini Album 2AM Fizzy belikan untuk aku sebagai present. Thanks babe. Saranghae! hehehe~

Yang penting album tue. memang nak beli originally from korea. bukan malaysia xde jual, tapi semua yg Chinese or Taiwan version. Official poster ada, which aku rasa kat malaysia limited. Pastu mostly album korea looks like booklet. Like my SNSD Oh! album, dalam tue ada selit photo-card with random member personal msg (me got YURI!) & kupon (which can only be used in korea kot!).

T-shirt SPAO tue jenuh jugak nak pilih. tengok website dia, mata aku dah juling (kalo dok dlm store tatau la~ haha~). Ikut hati nk beli hoodie tapi as i said before, BUDGET. Next! kirim t-shirt je.


Alhamdulillah, Fizzy dapat beli album (+ free GIANT poster), 2AM mini album (+ free mini poster). but SPAO t-shirt xdapat due to saiz dah habis. xpe. next collection! hihihi~

In addition, Fizzy dapat poster SNSD SPAO. Since i'm into the girls, so Fizzy bagi poster kat aku, beserta kipas bendera korea + Shambie kasi biskut, (since she lost her souvenir bag). Xpe babe, yang penting ingatan tulus ikhlas.

Serius, i'm excited enough bila masuk bab korea. hihihi. list of album untuk dibeli pon dah ada. tunggu peluang untuk kirim beli je. Serius, aku rasa fizzy patut bukak business esp selling album terus dari korea.

Once again thanks fizzy & shambie sebab sudi belikan barangan kiriman aku ini.

2 comments:

  1. waaa.. best gile dpt subenir!! nanti ko pegi aku pulak kirim aah~ :P

    ReplyDelete
  2. tunggu! InsyaAllah in 2 years time ;)

    ReplyDelete

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!