Follow Me @eryna82

26 September 2007

"in a relationship" term?

mood: sleeppy :p
selected track - ungu - kekasih gelapku, jayjay - kau yang tersendiri, dixie chicks - not ready to make nice (aku xmo dengar lagi lagu raye~~ puasa baru 2 minggu :p)

pp :k bagi ucapan congrats kt fs coz dier tgk status aku dah tukar from single to "in a relationship" :p

(called me weird coz aku pikir lain dari orang lain), secara umum memang la aku paham yang term tu akan dikaitkan biler wujud hubungan antara bg n gf..tapi tak semestinya kan?? pada aku relationship tue mungkin boleh dikaitkan dengan kawan² or best friends..even term "bf" tue pada aku not stand for boyfriend tp best friend :D

tak semesti biler aku tukar status ke "in a relationship" tue aku attach with someone yang boleh dipanggil boyfriend..even kalo yer pon aku ader boyfriend..aku xkan tukar status tue..baru boyfriend..belom jadi tunang apetah lagi husband :p..status kt fs tue akan bertukar ikut mood aku.. :p

btw isu kawin tiada dalam agenda dalam masa terdekat ini walaupon orang disekitar aku sudah mula bertanya² dan ramai kawan²ku sudah melangkah ke alam tersebut..itu mereka, bukan aku :)

perkara ini sudah dibincangkan dengan orang yang berkaitan :p..thanks so much for your understanding..as long as we happy with each other, no worries :D

teringat email yang dihantar oleh ikin tentang jodoh..it's not a big deal la..masa itu akan sampai :p

later...(fikiran melayang jauh ke manchester...hmmm :x)

2 comments:

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!