Follow Me @eryna82

10 September 2008

.saye.di.tag.#02.

mood: -mata-bulat-
selected track: Simple Plan - I Can't Wait Forever

Tag oleh TSS a.k.a Mohd Kamal..more to "Who Am I" rasenyer! enjoy :D

List of Questions
  • Nama2 Timangan: Along by family members, Aina by all my friends
  • Aku seorang yang...: cerewet, rumit, membosankan, sensitif tak tentu hala :p
  • Insan Teristimewa: family & "my.significant.other" :)
  • Lagu kesukaan: because of you by kelly clarkson
  • Makanan Kegemaran: sambal ikan bilis, laksa mee perak style & my mum steam-boat (buat aku lapar..masya-allah puasa nie)
  • Warna kegemaran: baby-blue for sure
  • Sikap yang membuatkan aku stress...: paksaan, rungutan
  • 3 Benda yg mesti ada dalam beg aku: purse, henset, tissue
  • Kali Terakhir aku menangis: tak ingat..
  • Tag rakan aku: anyone yang kelapangan (like en_me ckp: jangan susahkan orang)
p/s: aktiviti tag2 nie untuk orang bosan2 kan?

4 comments:

  1. iye jangan susahkan orang.. gittewww

    ReplyDelete
  2. bukan masa bosan jer.. time xde idea nak wat n3, tag la yg jadi penyelamat..

    ReplyDelete
  3. haha.. ada hari raya 'gift'.. meh amik cepat!!

    ReplyDelete

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!