Follow Me @eryna82

10 November 2008

.boring.

mood: -ragu-ragu-
selected track: Britney Spears - Womanizer

last friday me watch anugerah skrin ngan mama & angah..me pecut dari cyberjaya supaya tak terlepas menonton..hehe..ingatkan ada red carpet..tapi kate angah..dia dah puas tukar channel2 tv..tapi takde katenye..nevermind

actually it's fun to watch anugerah kat TV nie..sebab free seating style, makan free, toilet tayah berebut etc..sebab me ada pengalaman nonton live Anugerah ERA kat Genting dulu..memang sound system superb & enjoy sbb tengok LIVE..wonderful experience to share with my best friend zura


berbalik pada anugerah screen..me xmo komen pasal pengacara yang dikatakan tak serasi, performance nyanyi yang biasa-biasa je..

cuma me rase boring bile...
  • nasha aziz tak datang amek award pelakon pembantu wanita terbaik (filem sepi)
  • ogy ahmad daud tak datang amek award pelakon wanita terbaik (drama suara saleha)
  • baizura kahar tak datang amek award pelakon wanita terbaik (filem sepi)
  • rosyam nor tak datang amek award pelakon lelaki terbaik terbaik (filem kala malam bulan mengambang) tapi sebab dia ada kat TV1 hosting fenomena seni so dimaafkan ;)
for me yang sudah menonton sepi 2 kali secara 'haram' (ampunnnn!!! kalo dvd dah jual jamin beli..memang menyesal sebab tak tengok kat panggung..[sini]).. me memang mengharapkan baizura kahar menang..walaupun dalam filem tue ada vanida imran, tapi watak imaan tue boleh wat aku nangis 2 kali..and aku rase everytime aku tengok balik cite tue..sure aku nangis lagi.. -malu-

and i 'm happy nasha aziz menang for watak suzi yang 'wecky' itu..sumpah! dia memang 'wecky' LOL!

aku memang menyesal sampai hari nie sebab tak support movie nie kat panggung

and aku masih berusaha untuk fahamkan cerita kala malam bulan mengambang itu walaupun astro dah berapakali ulang tayang cite tue..tapi aku masih tak faham -haih-

support filem melayu ok..skang aku tunggu selamat pagi cinta which aku sudah tonton the making of & sayang you can dance

p/s: better support faz dari fs kan? (tau ke sape fs tue?..perasan x yg cik.fs tak byk kuar mags & papers lately..mmg sah kene boikot la tuh!..hehehe)

4 comments:

  1. alamak, terase sgt~ aku tak pnah support cite melayu. ampunnn. lagipon sejak bulan puasa aritu, aku dah x masuk panggung sampaila skrg ni. huhu

    ReplyDelete
  2. aku pilih jugak ceritanya..

    aku pilih sepi sbb dah terpengaruh ngan filem cinta tue..konsep & sinematografi same, cantik..serius..tiba2 aku rasa taman tasik taiping cantik sangat

    cite2 sejarah mcm 1957:Hati Melaya aku tengok kat panggung..memang best

    sape lagi nk support filem melayu kalo bukan kite kan?

    ReplyDelete
  3. betol tu. maybe aku belom terpanggil tuk pergi menonton filem melayu. aku lebih suka cerita yang buat aku ketawa dan kesan CGI yang canggih tuk menonton di pawagam. cite melayu, kalo dpt CD free aku tonton la. huhu

    ReplyDelete
  4. xpe. insyaallah masa tue akan tiba

    aku tau ko ske animation. aku cadangkan ko g tgk antoo fighter..cite ala2 ghost buster..aku dh tgk sket the making of..pada aku cgi dia mmg canggih la..

    ReplyDelete

Hey you! Thanks for your 2cent! Appreciate it!